tot einde februari 2024
BTW weg ermee!

Is it possible to improve the frame, suspension and performance of a World Championship-winning motorcycle? It’s not easy when the bikes in question are those of Steve Holcombe or Brad Freeman, but Betamotor’s technicians like a challenge, and so two major innovations have been added to the Racing 2024 models, doubling the rideability, power and fun! Beta’s flagship racing bike, the RR Racing 300 two-stroke, indeed features a new engine with dual spark plugs, with most of the other RR Racing range receiving a new frame (excluding the 125 and 200). But that’s not all, because the 125 two-stroke is also receiving a completely redesigned engine. Rounding off the package are new graphics and high-level, race-ready components.

The RR Racing bikes represent the race-ready versions of the Enduro RR models and therefore differ from them with a series of modifications to the engine, suspension, frame and equipment, making them ideal for giving their best performance on the track. For Model Year 2024, the new features and innovations are undoubtedly high impact and consistent with the build philosophy of these models, offering everyone the ability to make the most of the available performance with minimal effort, so they can always give their best. Let’s therefore take a look at all the new features and characteristics which set the models apart.

NEW FEATURES

Suspension
In terms of the suspension, adoption of Kayaba fork and single shock is standard equipment on all RR Race Edition models, while the main innovation involves the new frame:

*** Traction Control – 4Stroke Range
The Traction Control, which can be disabled at any moment, is now a fundamental feature of the larger engine sizes and is therefore found on the Model Year 2024 too. Management of this system is via the usual button on the control panel between the steering tube and the fuel tank. As both the TC function and engine map selection function are controlled from this panel, it has two control buttons and two separate indicator LEDs for the two functions.

 

Racing components

 

Een steeds uitgebreider en gediversifieerder Beta RR 125 4-taktassortiment omarmt de behoeften van een steeds groter wordend publiek.

Potentiële Beta RR 125 4-takt-klanten zijn divers, van jonge rijders die hun eerste stappen maken in de motorwereld tot een meer ervaren rijder die op zoek is naar een wendbaar, sportief voertuig dat niet duur is in het gebruik, zonder in te leveren op het plezier en gebruiksgemak dat kenmerkend is voor het Betamotor-familiegevoel.

De nieuwe 2024  RR 125 4-taktreeks, zowel Enduro als Motard, kan aan elke eis voldoen en biedt tweemaal zoveel oplossingen om aan een verscheidenheid aan behoeften te voldoen. Of het nu een zestienjarige is die op zoek is naar een premium model supermoto waarmee hij plezier kan hebben in de bochten, iemand die zijn eerste ervaring opdoet in de endurowereld, een volwassene die op zoek is naar een economisch voertuig voor stedelijk gebruik, een expert die een oplossing zoekt die zeer toegankelijk qua aanpak, of een beginneling die voor het eerst het rijden op de weg of off-road ontdekt, er is nu een Beta 125 4Stroke die aan hun behoeften voldoet.

Beta blijft geloven in de waarde van het 125-segment en is daarom nooit gestopt met het aanbieden van een steeds breder scala aan modellen, om aan de behoeften van zoveel mogelijk enthousiastelingen te voldoen. Zoals verwacht, houden de nieuwe functies niet op hier, aangezien de Beta 125 4-taktreeks nu een extra model bevat, gericht op een meer geavanceerde klant die een 125 wil die verfijnder is en met extra persoonlijkheid.

Daarom worden de RR 125 Enduro en Motard 4 Stroke nu geflankeerd door een nieuwe R-versie, Enduro en Motard. De RR 125 4Str R-reeks onderscheidt zich door zijn bekende motor, van Japanse oorsprong, en een referentie in het 125-segment op het gebied van prestaties en componenten. Dit, gecombineerd met speciale mat/glanzende graphics, een race-geïnspireerde transparante tank, spaakwielen en een aluminium achterbrug en geluiddemper, zorgt voor een Premium-versie van het model die niet onopgemerkt zal blijven. Het model is “verheven” qua technische en esthetische uitrusting om het niveau van verfijning te benadrukken.

Direct geïnspireerd door zijn grote zussen die strijden in het WEC, zowel vanwege de technische als esthetische apparaten, is de RR 125 4 STR.

Deze Enduro is geboren om elk type terrein of obstakel op volle toeren aan te pakken!

Euro 5 Minarelli-motor Transparant reservoir Achterbrug van geanodiseerd aluminium Geluiddemper van geanodiseerd aluminium Rood kader Speciale mat/glanzende graphics geïnspireerd op bètamotoren van het Wereldkampioenschap

Super MOTARD 4T 125 LC , model 2024 ;

Pure racestijl en maximaal plezier! Dit is de ziel van de nieuwe RR 125 LC , een nieuwe generatie motorfietsen met het type RR die altijd sterke emoties kan overbrengen . Veel technische en esthetische updates die kenmerkend zijn voor de RR 125 LC , echte topklasse Beta voor deze categorie.

De nieuwe 125cc 4- takt injectiemotor gecombineerd met een vernieuwd chassis, met nieuwe framegeometrieën en ophangingen, zorgt voor een geweldige handling en reactiviteit, waardoor het rijplezier altijd wordt gemaximaliseerd. De uitstraling van de race- RR's is sterk , dankzij de nieuwe kunststoffen en graphics met een agressieve look geïnspireerd op de wereldkampioen motorfietsen vanBrad Freeman en Steve Holcombe .
Het RR 125 LC- assortiment bestaat uit twee versies, Enduro en Motard ; beide geüpdatet, dankzij de nieuwe motor en het nieuwe uitlaatsysteem, naar de meer geavanceerde Euro 5- categorie .

De RR 125 LC Motard drukt al zijn Racing-attitude uit op de weg, waar elke bocht pure adrenaline wordt. Uitgerust met ultralichte 17 ”zwarte lichtmetalen velgen voor een echte motard-look!
Kleuren: rood  / zwart ;

Deze NIEUWE RACE versie vd 125 cc supermotard onderscheid hem vd standaard  T - versie door ;

* Minarelli motorblok

* Doorzichtige Tank

* Speciale stickerset

* Geanodiseerde achterbrug

* Spaakwielen

*** wordt terug verwacht in de showroom in februari  ***

De Beta RR 50 - 2024  ; is altijd de droom geweest van elke 16-jarige die zijn eerste echte bromfiets wil.
In 50cc versie de kleinere versie van de 125 cc , voor de rest is het een topklasse: agressieve look, kenmerken van motorfietsen met een grotere cilinderinhoud, hoogwaardige afwerkingen, uitstekende mix van " handling"  en stabiliteit en een geweldig rijgevoel.

RR 50 Motard - track is het top model in de 50cc reeks van Beta ;

De top van het assortiment is rechtstreeks afgeleid van wedstrijden voor zowel technische als esthetische kenmerken. De kenmerken die het in feite het echte referentiepunt van de categorie maken, zijn:

nieuw voor 2024 is de blauwe racing versie !

 

Een van de Europese bestsellers in het segment, degene met het grootste aanbod in uitvoeringen en kleuren, heeft generaties motorrijders grootgebracht, keert vandaag terug met een volledig vernieuwd model voor chassis, motor en design.

De nieuwe  2024  , beschikbaar in Enduro- en Motard- versies , krijgt nu een volledig nieuw frame, een leukere en bijgewerkte Euro 5- motor en een nieuw ontwerp geïnspireerd op de grootste enduro-RR's die woeden in wereldcompetities  !

VERSCHILLEN IN VERGELIJKING MET DE RESPECTIEVE STANDAARDVERSIES

Adres:

KMO De Wallekens 19
9270 Kalken

info@bikestop.be
Tel.: 09 279 68 62

BE0541.625.828

Openingsuren

  • dinsdag: enkel op afspraak 
  • woensdag: 10u - 12u /13u30 - 18u
  • donderdag: 10u - 12u / 13u30 - 18u
  • vrijdag: 10u - 12u / 13u30 - 18u
  • zaterdag: 10u - 14u00
  • zondag, maandag & dinsdag: gesloten